Wednesday, September 8, 2010

SELAMAT HARI RAYA :)

aku dah tengok dan dah nampak anak dara bulan ..
tu tanda dia kita dah dekat nak sambut raya .
aku bet kat korang , jumaat ni sure raya !!
sepa setuju dengan aku ?
wakakakaa !!

macam aku mention sebelum ni .
ramadhan akan pegi syawal menyusul
erk ada kew aku mention macam tu
wakakakaka .
kalau takde takpe , aku mention sekarang
miahahahahaa !!

bila raya ni datang banyaklah menda yang kita tak suka menyusul juga .
budak2 men mercun ..
tapi aku tak mara sebab aku pon main juga
hahaha
dah tu kebiasaan kita sambut kedatangan syawal .
terima atau tak korang kena juga terima .
dah trend kita dah~
-chinese new year
-independent day
-chrismas
suma ni pon korang sambut dengan bunyi2 mercun .
kan ?

so , aku tak nak mention banyak .
aku cuma nak kata yang aku !!!!
mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA ~
kepada : -
-reader setia
-reader tak setia
-anonymous yang meninggalkan jejak
-anonymous tak meninggalkan jejak

dah tu jew aku nak mencarut kali ni .
aku nak chaw dulu ,
nak pasang pelita malam2 jam 11 macam ni .
erk ?
kenapa mengapa aku nak pasang pelita malam2 buta macam ni ?
sebab aku nak main mercun beb !!
aku nak boom kampung sebelah tu
wakakakakaka
biar tak dapat tidur .

P/S : nawaitu aku nak balas balik . time aku duk siok mimpi ziana zain dengan aku naik basikal
dorang kejutkan aku , dorang kacau stim akukan .
kali ni turn aku ..
raya nanti aku minta sorilah
wakakakakaka !!

No comments:

Post a Comment

HIT ME HERE !!