Thursday, September 16, 2010

PERBEZAAN YANG SERING BERMAIN DI KEPALA HOTAK AKU.

Greeting again manusia di bumi .
mercun aku dah habis , aku baliklah mencarut kat blog lagi
hahahaha.
korang ada dengar tak berita kat tv3 ?
kemeriahan bertukar menjadi kemalangan .
hahahaahha
aku pon tak berapa hafal sangat , jadi aku operate sikit
wakakakakaka .
korang tau tak kenapa menda ni jadi ?
ni aku punya pasallah
wakakakaakka .
okay2 aku dah mencarut sampai ntah kat mana dah .
noktah kat sini .

Apa title aku tu ?
owh ya , persoalan yang sering bermain kat kepala hotak aku .
fikiran ni sering main sampai aku pening =="
aku tak tau lah dorang main apa .
sepak2 kot
wakkakakaka .
noktah2 , dah melencong dah.

ni yang aku salu fikir .
GETE / GETEY n SUNDAL
ada beza tak ?
atau menda ni sama jak ..
tapi ejaan jew berlainan .
wakakaka .

2 comments:

  1. kalau ikut teori math fail gwa..
    getek<sundal..
    jadi mereka yang di tahap getek adalah lebih baik sikit dari sundal..
    sundal tu paham2 jer la.. bf.gf orang pun nak kebas..
    Hahahaha!

    ReplyDelete
  2. owh ..
    mean dya . sundal ni lbh teruk dri gete / getey / getek haha xD

    ReplyDelete

HIT ME HERE !!