Tuesday, August 24, 2010

BFF

kalau korang dah banyak masuk blog blogger2 yang lain . mungkin topik ni korang jarang nak nampakkan sebab hanya certain orang jew yang paham maksud BFF ni .

aku rasa aku duk toksah nak terangkan benda yang nama dia ganjil sikit ni BFF sebab korang dah tau pun maksud dia kan . mungkin ada gak budak bawah umur masuk blog aku yang tak top ni dan aku tak tau bila nak top wakakakaak so aku translate untuk dorang yang masih tak tau erti BFF ni . BFF stand for bes friend forever .

BFF ni korang salu dengar sepa yang guna ? maksud aku kaum mana laki ka pompuan ? kalau korang tanya aku , aku jawab pompuan sebab benda remeh temeh gini laki tak minatlah . korang pena tak dengar laki cakap macam ni " weh please jadi BFF aku" pena tak ? tapi kalau korang pena tu ada tanda2 dah dia nak jadi kaum yang satu lagi tu kaum lelaki lembut wakakakaka . kalau pompuan aku besa dengarlah . kalau korang nak dengar satu story lagi dari aku , korang keep bacalah karangan damn aku ni hahaha . aku pena jadi pengapit , duk siap pakai baju warna pink lagi tapi aku tak lembut ok beb !! aku buat tu untuk my beloved brother yang nak kawin . dah tu pilihan rombongan pompuan pink aku ikut jew lah . tapi tu bukan story yang aku nak korang baca hahahaha tu aku saja nak korang tau best jadi pengapit sebab korang boleh interframe kat kamera wakakakaka xD .

story aku yang real kat sini la weh . kat atas tu aku pena mention aku pena jadi pengapitkan tapi kau tak pula pena mention kat atas tu aku jadi kameraman time kazen aku kawin . time kazen aku kawin tu , dia orang bangsa tidung . nak cari kat toran ni mana ada orang yang tau nak menari tidung , nak sumazau pun keras badan lagi wakakakaka . jadi kazen aku importlah penari profesional dari sandakan . sebab sana majoriti tidung bhai !! . time aku duk amik gambar tu dengan posing damn mantap aku wakakakaka , siap baring2 kat lantai kot . ada satu minah , oppss lelaki tapi lembut ni duk sibuk nak tengok gambar dorang menari tu . aku bagi tengoklah sebab tu hak dorangkan . ginilah beb !! aku skip terus kat kemuncak okay ? aku penat nak menaip ni , lagi time posa ni hahaha . bila dia dah add aku kat pesbok tu . malam tu dia chat dengan aku . dia kat bawah rumah aku kat atas kesimpulan dia aku dengan dia satu rumahlah . bukan ka damn tu . dia boleh jew nek atas cerita dengan aku ni nak juga chat2 . nak privacy kew ? kau ingat kau cewek hahaah . kita orang chat la . chat punya chat . aku t'kejut bila dia mention gini beb !!! "boleh aku jadi BFF kau" fuuhhhh !! aku mula takut beb ! aku post yang duk maki hamun aku tak takut tapi bila aku baca statement dia tu aku tak tau napa aku takut . tapi demi nak jaga hati tetamu aku iyakan jew lah . bila my kazen and my family bawa penari2 ni jalan2 kuar p tengok pantai yang sangat indah yang ada kat KK tu . yang buat aku t'kejut lagi dia nak tulis nama aku dengan dia macam ni beb " fyezall n tutt(rasia lah) BFF Forever" dah BFF tu ada stand forever , dia tambah lagi FOREVER beb !! dia nak aku jadi BFFF dia kot bukan BFF hahaha . dia nak capture pic lagi tu tapi aku tak setuju aku p pijak wakakaka sampai hilang bau rasa dan kesan wakakaka xD . korang rasa mamat ni laki kah pompuan ? korang kategori dia kat mana hahahaha xD

aku tak kata ada BFF ni salah . aku cuma nak korang tau dalam kamus hidup mati laki BFF ni tak pena wujud pun . sebab aku pikir BFF ni hanya nama jak tapi nak cari orang yang setia kawan ni takde . korang pikir senang kew nak cari true BFF . korang pikir adakah kawan yang sanggup help korang kalau keta korang kantoi malam2 kat mana highway . korang ingat senang ke nak cari member yang ready dengar masalah kau ? korang ingat senang kew nak dapat member yang dapat nangis sama2 , ketawa sama2 . korang ingat senang kew nak dapat member yang sanggup hidup susah sebab kau . aku kalau ada member camni aku sanggup serah nyawa aku untuk dia beb !! sebab kenapa . sifat dia ni cuma ada 1 dalam sejuta korang tau tak ? jadi berbaloi aku kasih nyawa aku .

IF korang jumpa member macam tu , aku respect kat lu , aku pon jeles gak kat lu . sebab member yang macam tu aku cuma pena jumpa dua tiga orang jew dalam dunia . so , dont be shy be BFF with him . lu laki ka pompuan kalau dah jumpa member macam tu korang jangan kasih lepas beb !!

bagi aku BFF bullshit !!

Nak tau kenapa aku Bullshitkan BFF?
Sebab BFF tu hanya gelaran yang xbawak apa2 makna...
Apa kau pkir semua yang kau gelar BFF tu sanggup menyusahkan diri sendiri sebab kau ?
heh, [snide remarks]...
Mimpi la...

In the end, kau lari pegi kat mak bapak kau juga
tak pun kau face suma benda tu sorang2
tak payah nak bising lebih la pasal BFF lu tu
BFF kau tak bagi kau makan dari kecik sampai besar,
Last2, kau jugak kena face masalah kau sorang2

korang nampak tak point aku?
Kalau tak nampak pakai kanta lah
mana tau korang paham maksud tersirat aku kalau pakai kanta pembesar
Who Knows?

Oh2..
aku tak pernah ada BFF
sebab nothing lasts forever...
aku tak berani nak hadiahkan gelaran BFF kat sepa2 lagi.
Berat tanggungjawab gelaran BFF bhai...
Lagipon, lelaki ada kew BFF?
Member ada la..
haha .
lupa plak . kat fb aku , ada BFF application . tu bukan BFF aku tapi member aku jew . aku nak ganti nama application tu tapi tak dapat . aku dah hack banyak kali dah tapi application tu degil hahaha .

pandangan aku . korang ?

2 comments:

  1. sy ada ba kwn bgtu~ kau,lylo, cheryl... n kau lak,thankz 4 da mentos masa2 sy tgh sdih ;p ahaha~thankz sggup ga dtg ambik sy even mlm sda~~haha

    ReplyDelete
  2. haha . dri ayt kw ni sa knl kw sepa ^^ cha AKA putri kn wakaka . walaupn jarang org bgi komen kat box damn aku ni . kira kw la org ptma dan aku rasa kw ni reader aku yg setia wakakaka xD

    ReplyDelete

HIT ME HERE !!