Tuesday, August 24, 2010

24 august 2010

mesti korang blurr kenapa title aku tu aku letak tarikhkan ? jangan blurr sebab aku tetap cerita kat korang punyalah sebab dah tu jak keja aku kat blog aku ni duk membebel apa yang terjadi kat dunia , kat diri aku dan apa yang jadi dengan hari aku . tarikh tu merupakan tarikh paling indah bagi aku beb ! kenapa ? sebab tarikh tu ada orang yang spesel la mungkin yang dah puji aku beb !! hahaha . orang yang macam aku ni yang duk cakap benda buruk , baik , masuk akal , tak masuk akal ni jarang dapat pujian ikhlas owh .

time aku buka pesbok aku , aku salunya chat dengan member2 aku yang sekepala tapi berlainan badan . tapi tiba2 time aku duk sebok chat dengan member aku ni , "pop" bunyi satu chat lagi muncul . nama ni aku langsung tak familiar . aku buka ahr(di iringi dengan musik penuh saspen) nak tengok admire mana pula nak chat dengan aku tengahari ni haha . aku buka dia send "hai" jew . aku balaslah , aku kidding sikit "hai gak , nak cari sepa ? sini kounter pertanyaan sila ajukan pertanyaan anda kalau takde pertanyaan aku ada . aku nak tanya sepa ni ? " hehe . dia balas lagi beb , kira dia bagi responlah dengan aku walaupun mungkin kidding aku tu keras sangatkan . "hehe ko ni lawak la . sy suka suma pos awak ni d pesbok , pos awak ni buat minda aku terbukalah" . aku tersentak la kejap agak2 dalam 5saat gitu lah hehe . aku balaslah . tapi kali ni dengan romantik sikit pula kot2 dapat number hp wakaka , boleh juga temankan hp aku 3310 yang sapot 3g+internet 0.facebook+macam2 lagi la haha . aku tanya lagi "iya ka ? jarang sangat orang yang suka pos aku tu sebab dorang kata mencarut tak tentu pasal la"(aku tipu sikit kat dia) hahaha . then dia balas lagi beb !! wowww semangat dah aku ni . " hehe lain orang lain pandanganlah . macam kau salu tulis . tu pandangan aku . korang ? hehe jadi ni pandangan aku dengan kau dan ianya ikhlas . kau ni nampak jak macam ganas melalui penulisan di pos la tapi hakikatnya kau ni baikkan" . korang tau apa respon aku ? apa , apa , apa .. cuba teka la kalau dah terrer sangat haha . korang takkan dapat tekalah sebab aku dah bagitau dulu sebelum kamu baca pun karangan damn aku ni hahaha . aku balas gini " aku jarang ada admire ni , ada pun admire yang duk maki aku jew adalah hahaha . tapi admire duk muji ni aku jarang dapat jadi aku simpan erk pujian kamu tu hehe" . pastu dia .... weh weh weh . takkan aku nak story dari A ke Z kan ? sebab apa yang aku nak sampaikan dah tersampai pun hahahaha . aku cuma nak story pasal aku kena puji tu jew hahaha korang ada story nak share pasal korang minta puji erk , di puji haha sharelah dengan aku kat box comment kat bawah tu kalau berani wakakaka . tapi ada gak orang yang tak suka di puji ni sebab kenapa . ni aku bagi lu orang contoh . aku duk puji dia cantik , comel sesangat kalah comel mayau aku dia kata "takdelah , kau ni tipu jew" . aku bengganglah . aku dah puji tak nak terima pula . kalau aku maki hamun dia baru dia nak terima kot hahahaha . aku puji nak tackle number hp dia pun dah takde moodlah sebab aku puji dia tak nak . nak maki kang dia remove aku pula wakakaka . tapi dia remove aku pun aku tak kisah sebab sepa dia untuk aku hahaha . tapi aku pun takleh lah maki dia ikut sedap tekak mulut aku jew kan hahaha .

dari tarikh ni lah aku dapat 1pujian lepas aku mula menceburi dalam blog ni . walaupun cuma ada beberapa karangan damn jak aku post sebelum tapi dah ada orang sapot hehe . aku appreciate lah kat minah tu sebab puji aku dan dia kata dia dah mula memahami orang macam aku ni iaitu lebih baik mencarut di blog dari buat benda yang tak tentu apa kat luar tu hahaha .

cerita aku . korang ?

2 comments:

  1. ahhahaha~then,my advice,truskn la krgn drjh2 kau 2..sbb org x pndg ayt kau yg kasar2 2 tp sbliknya cuba phm apa isi trsurat tsirat yg kau mw smpaikan dri krgn kanak2 riang kau ne~ ahaha~~ gud luck~

    ReplyDelete

HIT ME HERE !!