Thursday, September 23, 2010

Perubahan KATA GANTI DIRI dalam blog AKU

Korang mesti ada skolakan .
mesti korang tau apa tu KATA GANTI DIRI .

Gwa malas nak jadi guru BM ni .
kalau korang tak tau apa tu KATA GANTI DIRI .
gwa bole kc explain sikit jew okay .

Kata ganti diri ni kalau gwa tak silap ada tiga cabang .
- Kata ganti diri pertama .
macam saya , aku , patik , beta , hamba , gwa(masuk ka)
wakakakaka !
-kata ganti diri kedua
macam awak , engkau , anda tuanku .. n etc .
-kata ganti diri ketiga .
macam mereka , beliau , dia n etc .

sorry gwa tidak dapat banyak bagi contoh sebab gwa bukan guru BM .
gwa cuma blogger .
yang gwa tau cuma menulis sampah sampah kat blog gwa .
wakakakakaka !!

okay , back to the entri gwa .
kalau korang ada baca older post gwa .
korang mesti perasan gwa guna perkataan "aku"
tapi entri gwa kali ni gwa gunakan "gwa" pula .

gwa berubah dari AKU kepada GWA ni ada sebab .
sebab : -
- nak nampak brutal . guna aku tak nampak brutal sangat
- hellioz pengaruh gwa . kalau bole nak ikut suma entri dya . tapi tu copy paste .
jatuh standard gwa macam gwa ni takde idea nak mencarut sendiri
wakakaka .
- perkataan "gwa" ni lebih sedap dibaca dari "aku" .

tu jew la dan sekian gwa nak belah .
gwa nak continues blogwalking .
wakakakaka .

No comments:

Post a Comment

HIT ME HERE !!