Sunday, September 19, 2010

Freedom Of Speech ?


kalau korang dah tengok , dah baca , dah faham .
bagus ..
Sebab aku bet .
kalau betul betul korang faham isi yang gambar ni nak show ..
korang mesti tersentak macam aku ..
gambar ni pon ada sedikit sebanyak menyedarkan aku .

I HATE JEWS!
AND THIS STATEMENT REPRESENT FREEDOM OF SPEECH


AKU BUKAN ANTI-SEMITISM...

aku dapat gambar ni dari IDOLA aku .
si HELLIOZ ..
mamat hellioz ni ada mention kat blog dya macam ni
" Gwa harap2 lu paham ape yang gwa nak sampaikan and kalau lu orang sayang sama Nabi Muhammad s.a.w.,
lu tolong sebarkan kat mane2 or post je entry ni kat blog lu orang.... "

Sebab aku sayang dengan Nabi Muhammad s.a.w
aku pon sebarkanlah .
aku dah selesaikan tugas aku . korang ?

Korang takyah nak minta kredit aku kalau korang nak copy paste entri aku .
sebab ni pun bukan 100% entri aku .
aku pun ada juga copy paste sikit ayat si hellioz tu .
ayat yang besar besar kaler merah tu .
tu ayat c hellioz aku paw
hahahaha

My Perspective . What yours ?

No comments:

Post a Comment

HIT ME HERE !!