Tuesday, August 31, 2010

PRO Vs NEWBIE

apesal title aku ni len macam hah
wakakakaak

ape yang korang paham dengan pro vs newbie ni ?
PRO ni asyik nak salahkan newbie jew kalau ada kesilapan .
korang kena ingat , korang gak mula dari NEWBIE sebelum korang jadi PRO .
so , apa yang korang nak blame sangat newbie ni ?
korang nak halang dia belajar something news ?
sampai bila dia nak jadi PRO kalau korang halang tapi tak bagi sapot .
atau korang takut title PRO korang tu kena rampas oleh mamat yang NEWBIE ni ?
atau korang nak dia rasa apa yang korang rasa masa korang rasa time newbie .
lu otak sempitlah abang PRO .
lu yang dah ada exprience dalam benda tu , kenapa tamak sangat nak share .
kenapa nak NEWBIE ni merasa apa yang kau rasa time kau NEWBIE .
hadoi !! pening kepala aku pikir pasal orang yang perasan PRO ni .

PRO ?
dorang merasakan diri dorang tu PRO dari orang lain .
ciss !! buruknya pikiran orang macam ni hahahahaha
korang pro sebab korang jumpa newbie .
kalau korang jumpa PRO vs PRO ?
korang akan rasa kecik jew .
kaum PRO ni kamu kena ingat . one day nanti dunia ni akan jatuh gak ke tangan NEWBIE .
sebab takde manusia yang hidup selamanya .
kau PRO buat sementara jew , bila kau dah tua PRO kau tak boleh dipakai dah .
kau dah jadi useless bila kau dah tua .
so , sebelum menda tu jadi kenapa kau tak turunkan jew PRO kau tu kat newbie ?
bukankah tu satu kebanggaan untuk kau sebab PRO kau tu diwaris tapi bukan mati bersama sama dengan kau kat kubur .
wakakaka

NEWBIE ?
newbie ni orang yang baru nak mengenali satu benda yang baru dalam hidup dia
newbie ni tak angkuh sebenarnya .
tapi jadi angkuh bila dah dapat mengalahkan PRO .
cepat angkuh bila dipuji .
cepat lupa diri bila dah sampai tahap SEMI PRO
tu pun salah satu tabiat buruk NEWBIE ni .
aku takde masalah banyak dengan newbie ni
sebab newbie salunye merendah diri jew .
kebanyakkan yang aku jumpalah .
newbie ni nak belajar dari something memang dari kesilapan .
bukan jew NEWBIE aku rasa .
tapi suma manusia pun gitu gak aku rasa .
tak kira dia PRO or NEWBIE
betul erk ?

pandangan aku . korang ?

4 comments:

  1. bagi gwa... gwa takder comment sbb bila main dota pun dan ada newbie tmpt gwa kadang2 gwa rasa lucu gla sebab dorg main cam shiaallll... wakakaa..

    PS> teringat sorg player nama NewBi3 di trinity ragnarok... hauahaha! mamat bajet tu...!

    ReplyDelete
  2. gwa pn men DOTA gak .
    kekadang tu benggang gak dgn mamat yg NEWBIE ni wakakaka .
    tp kalau aku mara dya kesian gak sbb aku pn dri NEWBIE gak wakakaka .

    newbie kat RO yg kena buli tu ? wakaka

    P/S ; jum batak2 opn id kta kena bann tu haha xD

    ReplyDelete
  3. bro.
    nice one.
    begini la keadaan di garena.
    naik muak.
    baik men LAN je.
    huhu.

    ReplyDelete
  4. @taufan : hehe . bkn jak garena , suma gem aku p msti menda ni jd ..

    ReplyDelete

HIT ME HERE !!