Saturday, August 21, 2010

AKU MULA NAK TRY MENCEBURI DALAM BIDANG BLOGGER . HOPE OTHER SAPOT .

aku tau , nk jadi blogger ni memang susah . lagi2 macam blogger yang da pemes skg . dorg gak mula dari awal macam aku . buta ngan benda ni suma tapi kalau dorg boleh asal aku tak ble kn . dorg pn manusia gak macam aku so , takder bezanya wakakakaak . kata2 semngt utk diri sendiri ka tu ? hehe xD

hari ni ialah hari mulanya aku nak jadi blogger mcm blogger yang lain . dulu blog aku ni aku gna untuk kegunaan aku sendri jak iaitu simpan maklumat tentang hidup aku jew . tapi skg , aku da sedar dan aku nak wat blogger ni untuk kita bincang hal bersama .. trimas kepada HELLIOZ sebab dia yang banyak menyumbang idea dan sapot ngan aku walaupun sapot tu datang secara x langsung . LU OPEN MINDA GUA BEB !! lu tau tak tu wakakakaka .

No comments:

Post a Comment

HIT ME HERE !!