Monday, November 23, 2009

FAMILY FRUITS .

erm , saya pun tidak tau lagi apa mau cakap sebab ayat semua si kiwi a.k.a lordlennyxzie sudah ambi . kalau mau introduce ahli - ahli pun si kiwi sudah sapu . tapi semua tu di blog dia kan . ni blog saya , jadi suka hati saya mau buat apa hehe ^_^ . FF bukan final fantasy tapi FAMILY FRUITS . macam yang kamu tau , idea ni timbul time kami kerja di kantan sekolah tutt "i'm sorry tidak boleh bagitau" hehe . kata siti nurhaliza "biar la rahsia" . haha . idea ni saya tidak tau mula dari siapa tapi apa yang saya tau memang mula dari kalangan kami juga ..
apa yang sangat mengembirakan dan merupakan sejarah baru dalam FF ni kami ada dua ahli baru . Vanessa = rambutan a.k.a tantancute 1lgi nana = pineapple a.ka. belum ada hahaha . untuk kamu dua , welcome to FF Family Fruits ok .

No comments:

Post a Comment

HIT ME HERE !!